» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
پکیج افزایش قد گروتالر داینامیک مهدی ربیع زاده 1396/11/19 دسته بندی : پروژه و مقاله 2

این پکیج شامل4 برنامه تمرینی متفاوت بوده که مجموعه ایی بی نظیر از روشهای افزایش قد که فقط و فقط مبتنی بر یک سری حرکات ورزشی خاص و 100 درصد علمی می باشد. این حرکات برای هر شخصی، هر سنی و در هر مکانی امکان پذیر بوده و نتایج آن بسیار مشهود و شگفت انگیز می باشد. ما بهترین، کم هزینه ترین، سالم ترین و موثرترین راه را به شما نشان میدهیم و در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان آور شیمیایی خواهیم بود. این پکیج می تواند باعث افزایش قد از 2 الی 12 سانتیمتر شود. این روش می تواند حتی توسط افرادی که در سالهای متمادی رشدشان متوقف شده است مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین سن  اصلا مهم نیست. این روش گام به گام بوده و طیف گستردهایی از افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

محتویات محصول : 

1- کتاب 5اینچ به قد + ترجمه فارسی تمرینات کتاب 5اینچ به قد+ 39 تمرین بی نظیر کتاب +فیلم ویدیویی تمرینات

2- کتاب گرو تالر داینامیک نسخه انگیلسی+ ترجمه فارسی تمرینات + 16 فیلم ویدیویی تمرینات + 20تمرین بی نظیر کتاب

3- کتاب چگونه قد بلند شویم +برنامه غذایی و تغذیه درمانی مخصوص کودکان

4- ویدیو تمرینات حرکات مخصوص پا،ستون فقرات و عضلات

5- آموزش از بین بردن کیفوز گودی کمر و لودوز، اسکوکیوز که با اصلاح این موارد تا12 سانتیمتر به قد اضافه میشود

6- حرکات کششی خاص برای افزایش قد

7- خواب صوتی خارق العاده : این برنامه باعث می شود تا شما با اهمیت داشتن خواب خوب در شب شناخته شوید زیرا تاثیرات مستقیم بر رشد بدن شما دارد

 

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین برای اولین بار در ایران. این فرمول جادویی مؤثر ترین فرمول افزایش قد در دنیا می باشد که تابه حال بیش از 2میلیون نفردراز کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ژاپن،چین و... از این روش بی نظیر که پس از سالها تجربه و تحقیق متخصصین امر و آزمایش روی 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام کسانی که از کوتاهی قد رنج می برند توصیه کرده اند.  

اگر قد شما متوقف شده است و شما به دنبال کمک به رشد آن هستید، این راهنمای Grow Taller Dynamics می تواند به شما کمک کند تا ارتفاع خود را بیشتر از آنکه رشد کرده است افزایش دهید. این راهنما توسط دکتر فیلیپ میلر ایجاد شده است و از هیچ دارو یا چیزی جز همه راه های طبیعی برای افزایش رشد خوب برای افرادی که به اندازه کافی کوتاه هستند، استفاده نمی شود.

همه ما میدانیم برای هر شخصی بلند قد بودن یک شانس و  امتیازی است، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به خاطر  کوتاهی قد از کسی که دوستش داشتید جواب رد شنیدید(گاهی دلیل واقعی این  پذیرفته نشدن برای شما مشخص نخواهد شد ولی اصولا مشخصات ظاهری و الخصوص قد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب است)یا شاید پیش بیاد بخاطر کوتاه قد بودن  نتوانسته اید در شغلی که  علاقه مندید استخدام شوید، واقعیت این است که جامعه ما جامعه ایست  که بیش از حد به تیپ و ظاهر افراد اهمیت میدهد در مورد درست یا نادرست  بودن این موضوع ما در اینجا نظری نمیدهیم ولی فعلااینگونه است. البته این امر فقط در کشور مانیست، در سایر کشورهای جهان نیز این وضعیت وجود دارد.80% زنان تمایلی به مردان کوتاه قامت ندارند، همین طور که اکثر مردان نیز تمایلی به زنان کوتاه قد ندارند و آنها را جذاب نمیدانند والبته این موضوع یک حقیقت است. اکنون وقت این رسیده که با این راه حل علمی اثبات شده شما هم قد خود را افزایش دهید

 

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟

این متد توسط دکتر فلیپ میلر محقق درمانهای طبیعی و فوق تخصصی جراحی مغز واعصاب آمریکا روشی را ابداع کرده است که بدون جراحی افزایش قد در سنین بزرگسالی را ممکن کرده است  وهمچنین این روش به کودکان و نوجوانان برای رشد بیشتر قد کمک می کند.

 

اما چه چیزی باعث شد دکتر میلر دست به این ابداع بزند؟

دکتر فیلیپ می گوید روزی متوجه افسردگی و ناراحتی دخترم شدم.او آن زمان 25 سال سن داشت و به تازگی با یکی از همکلاسیهای دانشکده محل تحصیلش نامزد کرده بود.آن روز به عنوان یک پدر احساس مسولیت کردم و به گفتگو با دخترم پرداختم تا دلیل ناراحتی او را دریابم.او ابتدا از جواب دادن تفره رفت تا اینکه بغض او شکست ودر حالی که حق حق گریه سر داده بود گفت پدر اکس به خاطر کوتاهی قد مرا تحقیر و مسخره می کند و نامزدیش را با من به هم زده است...

 

تحقیقات در مورد افزایش قد چگونه شروع شد؟ 

با دیدن اشکهای دخترم آنجلیکا و افسردگی و ناامیدی او به فکر فرو رفتم و به دنبال راه چاره ایی برای برگردانندن امید و شادی دوباره به او بودم.این موضوع انگیزه ایی شد تا دست به تحقیقات در زمینه افزایش قد در سنین بعد از رشد بپردازم.طی تحقیقاتم متوجه شدم قبل از من افراد دیگری نیز تلاشهایی در این مورد داشته اند اما حاصل تحقیقات آنها توسط شرکتهای چند ملیتی که از فروش قرصها و مکملها و همچنین وسائل دروغین افزایش قد سودهای کلان میبرند،مسدود شده است و عموم مردم به آن دسترسی ندارند.من با دستیابی به این تحقیقات و همچنین نتیجه پژوهشهای خودم موفق به کشف متد منحصر به فردی برای افزایش قد در بزرگسالان شدم.

 

روش گرو تالر داینامیک چگونه موجب افزایش قد می شود؟

ستون فقرات در حدود 35%از قد انسانها را تشکیل می دهد.این بدین معنی است که رفع مشکلات وضعیتی ستون فقرات می تواند به افزایش قابل توجهی در قد بین 5 الی 12 سانتیمتر داشته باشد.  دیسکهای غضروفی در میان 24 مهره قرار گرفته و به محافظت ستون فقرات از ضربات و شوکهای وارده مبادرت می نمایند. ضخامت دیسکها در ارتباط مستقیم با درازی ستون فقرات قرار داشته و تاثیر مستقیم بر افزایش طول ستون فقرات دارند بالغ بر 25 دیسک بطور کلی در میزان بلندی یا کوتاهی قد افراد موثر می باشند. از آنجایی که دیسکهای مذکور به صورت بافتهای غضروفی غیر متصل می باشند از این رو آنها تحت تحریکات هورمون رشد به طور دائم رشد می یابند. به طور کلی می توان گفت که با ضخیم تر شدن دیسکها طول ستون فقرات افزایش یافته و قد فرد بلند می گردد.به عنوان مثال اگر چنانچه هر دیسک تنها به میزان0/25 سانتیمتر ضخیمتر گردد، قد شما معادل 6/25 سانتیمتر افزایش می یابد. 

 

این روش چگونه موجب افزایش طول سایز استخوانها میشود؟  1-هر گاه استخوانی تحت کشیدگی قرار گرفته و فرد از تغذیه مناسب برخوردار گردد فرایند تبدیل diaphysis به epiphsis رخ می دهد.  2-غضروف در میان هریک از استخوانهای بدن هر فرد قرار می گیرد.برخی از استخوانهای بدن انسان از استخوان با قاعده و برخی نیز از غضروف ساخته می شوند. افزایش قد انسان تا حدود زیادی به افزایش درازای غضروف بستگی دارد انجام روزانه حرکات کششی مخصوص گروتالر داینامیک به طور ویژه ایی به افزایش مقاومت غضروف و تعدیل حرکات بدن و دستیابی به رشد اساسی استخوانها و افزایش متفاوت آنها منتهی می گردد.  با ترکیبی از حرکات یوگا و کششی، ماهیچه ها هماهنگی یافته،تقویت شده، رشد و توسعه میابند که این به حفاظت از ستون فقرات و افزایش قد منجر می گردد.در حالی که ماهیچه ها به نحوی شایسته رشد یافته ستون فقرات شروع به رشد کرده و به علت عدم تراکم ستون فقرات امتداد می یابد.سپس با انجام صحیح و تکمیل حرکات،دیسکهای ستون فقرات و همچنین غضروف که بازوها و پاها و ستون فقرات را در بر دارد به تدریج ضخیم تر می گردنند تا اینکه قذ بلندتر و متناسب تر گردد. با انجام چنین حرکاتی از اثرات سودمندی نظیر افزایش قد تا 12 سانتیمتر برخوردار خواهید گردید.

 

 

سوال: این روش شامل چه چیزی است؟حرکات و تمرینات ورزشی،کششی یوگا

 

سوال: آیا این روش دائمی می باشد یا بعد از مدتی به حالت اولیه بر می گردد؟ دائمی است و باید فرد مرتب ورزش کند

 

 

سوال:این روش برای چه رده سنی مناسب است؟ افرادی که بین سنین 10 الی 40 سال می باشند بیشتر کاربرد دارد و تا سن 40 سال تضمینی بوده و بیشتر از آن بستگی به ساختار فیزیولوژیکی شخص دارد.

 

سوال: این تمرینات چند ساعت در روز و چند روز در هفته می باشد؟ هر روز هفته به غیر از جمعه ها در دو نوبت صبح و عصر بوده و تقریبا 1 ساعت طول می کشد.

 

سوال: با بسته شدن صفحات رشد دیگر قد رشد نمی کند چطور شما مدعی هستید با این متد رشد قد بعد از بسته شدن امکان پذیر می باشد؟ این موضوع درست است که با بسته شدن صفحات رشد افزایش قد هم متوقف می شود، ولی این روش با اصلاح مشکلات وضعیتی ستون فقرات و همچنین ضخیم تر شدن دیسکهای میان مهره ایی و تاثیر بر غضروفهای میان استخوانهای تمام نقاط بدن باعث افزایش قد می شود.

 

سوال: آیا رشد در استخوانها صورت می گیرد یا فقط با اصلاح ستون فقرات باعث افزایش قد می گردد؟ حرکات با تاثیر بر روی غضروفهای بین استخوانی باعث افزایش طول آنها میشود.

 

سوال:آیا فیلمها و فایلهای موجود در این پکیج در هر موبایل یا رایانه ایی قابل پخش است؟ بله

 

سوال: چه مدت زمانی طول می کشد تا اولین نتایج را مشاهده کنیم؟ اگر طبق برنامه عمل کنید از شصت روز به بعد اولین نتایج دیده می شود ولی برای دستیابی به نتیجه مطلوب بین6 الی8 ماه باید تمرینات را ادامه دهید.

 

سوال: آیا مصرف قرصهای افزایش قد همراه با برنامه ورزشی موجب اثر گذاری بهتر می شود؟ خیر این قرصها صرفا تبلیغاتی هستند. اثر گذاری این برنامه اثبات شده و علمی می باشد.

 

سوال:آیا عمل کردن به برنامه عوارضی هم دارد؟ به هیچ وجه.حرکات کششی این پکیچ علاوه بر افزایش قد،عیوب ستون فقرات شما را نیز اصلاح کرده و باعث اصلاح مشکلات کمر و اصلاح ستون فقرات می گردد.

 

سوال:آیا برای خرید این محصول احتیاج به وارد کردن آدرس پستی و مشخصات هستیم؟ خیر این پکیج به صورت آنلاین قابل دریافت بوده وفقط از شما ایمیل و شماره تلفن گرفته می شود تا پس از پرداخت، محصول برایتان نمایش داده شود.

 

سوال:آیا می توانیم 2بار در روز تمرین کنیم؟ بله مشکلی ندارد.

 

سوال:تمرینات کتاب را انجام بدهم یا ویدیوها را؟ تمرینات ویدیویی تمرینات اصلی است.

 

سوال: آیا نتایج تمرینات برای همه یکسان است؟ خیر به سن و ساختار فیزیولوژیک شخص بستگی دارد.به عنوان مثال یک شخص 17 ساله نسبت به یک شخص 40 ساله نتیجه بهتری بدست می آورد.

 

سوال:آیا افرادی که از این پکیچ استفاده کردنند نتیجه هم گرفته اند؟ بله پیام برخی از دوستان را برای نمونه درون کانال تلگرام این مجموعه به اشتراک گذاشته ایم

 

 

 

 

 

 

 

 


خرید و دانلود | 25,000 تومان
نوع فایل :متن+فیلم | تعداد صفحات :200
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط