» تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است .
فروشگاه ساز رایگان فایل فروشگاه ساز رایگان فایل
مقاله لاتین کنتاکتور همراه با ترجمه فارسی محمدزاهری 1395/02/17 دسته بندی : برق 0

کنتاکتور وسیله اي است که در آن با استفاده از خاصیت الکترومفناطیس تعدادي کنتاکت به یکدیگر وصل یا از یکدیگر جدا می شوند. از این خاصیت جهت قطع و وصل و یا تغییر اتصال مدار استفاده می شود. هر کنتاکتور معمولاً داراي سه کنتاکت اصلی براي مدارمی باشد.

کنتاکتور از دو هسته E شکل که یکی ثابت و دیگري متحرك است، تشکیل می شود. در میان هستۀ ثابت یک سیم پیچ قرار دارد که با عبور جریان از آن نیرویی ایجاد می شود که هسته متحرك را به هستۀ ثابت متصل می­کند. با حرکت هستۀ متحرك، تعدادي کنتاکت باز، بسته و تعدادي کنتاکت بسته، باز خواهند شد. رابطه نیروي کششی مغناطیسی کنتاکتورها عبارت است از :

F = Fm sin2 ωt

 نکته 1: در هستۀ کنتاکتورهاي AC براي جلوگیري از لرزش ناشی از فرکانس از یک حلقۀ اتصال کوتاه شده مانند آنچه که در موتورهاي با قطب چاکدار وجود دارد، استفاده می شود. با القاي ولتاژ در حلقۀ اتصال کوتاه، جریانی از آن خواهد گذشت و این جریان شاري را تولید می کند که با شار اصلی 90 درجه اختلاف فاز دارد و باعث می شود در هسته دائماً شار وجود داشته باشد و نیروي دائمی دو بخش ثابت و متحرك هسته را به هم متصل نگه دارد...............

 

What contactors?
Contactor device where Alktrvmfnatys property using the contact number attached to each other or separated from each other. Use this property to off, or change the circuit connection is used. Each contactor circuit, is usually three main contacts.
Contactors of dual-core E form one fixed, the other is animated, is formed. Fixed a coil located in the core of the force caused by the flow of the fixed core connected to the mobile core. By moving the movable core, a number of contacts open, closed and closed contact number, will be opened. The relationship between tensile strength magnetic contactors are:
F = Fm sin2 ωt
 Note 1: In the core of AC contactors to prevent vibration frequency caused by a short circuit loop with the pole like what font engine is used.hold together..........

-

خرید و دانلود | 5,000 تومان
نوع فایل :word | تعداد صفحات :8
گزارش تخلف به پلیس سایت
مطالب مرتبط